dinsdag 20 oktober 2015

Hallo Allemaal ik ben er weer had een fout blog van mijn zus neer gezet ik heb het veranderd voor diegene die het nog wil zien

                   Na een tijdje afwezig te zijn geweest ga ik weer met frisse moed beginnen .





Dit meisje hebben mijn zus Marja en ik afzonderlijk geschilderd ,het is gemaakt door een fotograaf Jacqueline van der Laan.
We vonden het allebei zo mooi om te schilderen ,maar we wilde het niet zien van elkaar tot dat het klaar was,alleen de foto van mijn was donkere dan die van Marja Zij gaat het er ook op zetten Dan kunnen jullie het verschil zien tussen de twee zussen . http://creatiesmarikes.blogspot.nl/
Ik hoop dat jullie weer kunnen genieten van mijn blog .

14 opmerkingen:

  1. Danielle, your painting is beautiful, so realistic. Unfortunately, I could not find the photo on your sister's blog so that I could compare the two.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonjour chère amie,

    Un travail magnifique. J'aime le regard très expressif de cette jeune femme. Bravo !
    Gros bisous ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve schat, het staat er op.
    alleen moet jij wel de goede blog door geven.
    dit is mijn foto blog.
    hier is de goede.
    ik ben benieuwd wat de mensen er van vinden.
    kus je zus.

    http://creatiesmarikes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig hebben jullie dit geschilderd, en zonder het van elkaar te zien.
    Ik vind het super, hieraan kan je goed zien dat jullie tweelingen zijn.
    Ik vind ze allebei geweldig mooi geschilderd, dus complimenten voor jullie beiden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danielle.

    Fijn dat je er weer bent.
    En wat heb je dit super mooi gedaan.
    Echt zo knap.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Danielle,
    Leuk om weer wat van je te zien.
    En wat een prachtig werk. Helemaal te gek.
    Knap gedaan hoor!!
    Ik hoop dat het verder goed met je gaat.

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Danielle wat fijn dat je weer terug bent en ik kan begrijpen dat je van dit mooie meisje weg was je hebt er een prachtig werk van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Danielle,
    this is a wonderful portrait of this pretty young Lady. Amazing !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really good that you have on the blog, we have missed you. The painted lady is fantastic, thanks Danielle.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a beautiful art piece! Excellent!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Danielle, fijn je weer te zien hoor !
    Ik vind het prachtig wat jullie beiden geschilderd hebben, elk in zijn eigen stijl !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig portret, Danielle. Leuk om het verschil met dat van je zus te zien. Verschillend maar allebei mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. An amazing portrait, great expression and beautiful the way the light hits her face and dress !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Daniëlle,
    deze is echt heel mooi geschilderd.
    heb ook even gauw bij je zus gekeken en behalve de kleur zijn ze bijna identiek :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn Blog geweest ben
kom nog eens terug .
Lieve groetjes Danielle

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...