dinsdag 17 december 2013

Ik wens iedereen een vreedzaam en liefde vol 2014 toe


Deze les is van Aad en door mij zelf gemaakt
Lieve mensen ik red het niet meer om zoveel op het blog te zitten 
Ik bedank iedereen voor hun lieve berichtjes en steun dit jaar.
Als ik kan kom ik en kijk gelijk naar jullie prachtige foto's en andere creaties .


I wish everyone a peaceful and full of love to 2014
This lesson is by and through me homemade sweet people I red it is no longer so much on the blog to sit I thank everyone for their sweet messages and support this year.If I can I come and see straight to your beautiful photos and other creations 

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie I-card is dit geworden Daniëlle...dankje voor de goede wensen!
    Wil ze ook graag aan jou "geven"...toi toi in 2014, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wishing you a Merry and serene Christmas dear Danielle. Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel begrijpelijk Danielle, een blog moet leuk blijven en niet te veel tijd gaan kosten. Ik wens jou ook een prachtige kerst en een mooi nieuw jaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful, Danielle. I love the falling snow in your Christmas and New Year's greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart is dit geworden Danielle.
    Ik begrijp dat het blog je te veel tijd kost, ik heb dat ook wel hoor, ben daarom ook al bezig met minderen, zeker mensen die pas bij je komen als je eerst daar hebt gereageerd, die geef ik bewust geen antwoord meer, en later verwijder ik ze gewoon.
    Het begint zo langzamerhand op werken te lijken, het moet inderdaad leuk blijven.
    Ik wens jou en je familie ook alle goeds, maar vooral een gezond 2014 toe.
    Groetjes Irma
    PS, ik heb je vraag over de papegaaien beantwoordt, kan je lezen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je mooie kerstkaart, Daniëlle. Tja, dat probleem met bloggen komt met bekend voor. Ik zou ook wel bij iedereen willen kijken en reageren, maar het kost dagelijks zoveel tijd terwijl er ook nog veel andere dingen prioriteit moeten krijgen. Ik wens jou ook fijne dagen en we zien je wel weer. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Danielle, I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!! A big hug! Ciao.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Danielle.

    Een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Heel veel toi, toi ,met al het moois wat je maakt.
    En veel mooie dagen in 2014 toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieverd,
    dank je wel voor je mooie kerstkaart.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Danielle,
    Erg mooi kerstplaatje!!
    Vooral die kerstvrouw vind ik toch wel heel interessant,..hihi..!!

    Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en alle geluk en gezondheid voor 2014.
    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the snow falling in the back. So cute! Merry Christmas!
    hugs♥,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dear Danielle, I wish you a Merry Christmas!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Daniëlle,
    wat een prachtige creatie voor de kerst heb je gemaakt.
    Het is geen verplichting om bij iedereen langs te gaan en je voelt het bij jezelf.
    Gewoon doen wat je kunt en waar je zin aan hebt.
    Voor jou en al je dierbaren om je heen ook een paar hele fijne dagen en een mooi en vooral gezond 2014.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The best of the season to you and your Danielle and the best in 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kerstkaart Danielle !
    ik wens voor u en je familie een fijne kerst en een gelukkig en gezond 2014 !!
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Merry Christmas and have a great painting year in 2014. Hope you continue to feel better and stay well my friend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn Blog geweest ben
kom nog eens terug .
Lieve groetjes Danielle

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...