woensdag 12 december 2018

Een zomers plaatje



In deze koude wintermaanden.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Danielle.

    Prachtig is dit.
    Vrolijk en kleurrijk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the painting, a summer painting.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really pretty painting with gorgeous summer colors..makes me dream !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo danielle,
    Dit is echt prachtig, als je er op klikt is hij nog mooier.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi werk Danielle, ik hoop nog veel werk van je te zien....
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werkelijk een heel mooi plaatjes Daniëlle,
    Ik zie de lavendel en seringen ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn Blog geweest ben
kom nog eens terug .
Lieve groetjes Danielle

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...